Levél az angyalnak

alakitva1

Drága angyalka, ha fent vagy a mennyekben, és karácsonykor eljössz hozzám. Kérlek, hozzál nekem szép fehér mezőket, hajnali szellőben borzongó fákat, egy kis napsütést, hogy ne fázzanak meg a kertemben csipegető kis madarak.
Hozzál nekem teli zsákkal a múlt örömeiből és a jövő reményéből.
Tedd nekem a fa alá nagyapám mosolyát, anyám ölelését, apám bölcs szavát.
Ne engedd angyalka, hogy elvesszen mindaz, amit szeretek, amit tanultam, ami segített, hogy olyakor szembeszálljak mindenféle ál-esküvel és láthatatlan ellenséggel.
Angyalka drága, hozd el nekem a világ minden fájdalmát, hogy egy csokorban kidobjam a kukába. Hozzál könnyeket, melyeket felszáríthatok, és hozzál mosolyt, mit az arcokra varázsolhatok.
Kérlek angyalka, ha eljössz hozzám az égből: beteg testemet gyógyítsd meg szeretetteddel, szüntesd fájdalmamat forrás friss vizével, emeld magad mellé megfáradt szívemet.
És egy napon, angyalka, ha én már nem leszek, öleld át helyettem ezt a csúf, és mégis gyönyörű emberiséget. Az életet…

2015. december 12.

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Levél az angyalnak bejegyzéshez

  1. Boglarka Kicsi szerint:

    en majd egy olyan szamitogepet kerek,amelyik nem mukodik egy orat,mig elolvasom a levelet.esetleg egy olyan korhazat,amelyik mukodik…nem megyunk neki egy nap alatt negyszer a bejarati oszlopnak.szerintem ez mar tul sok az angyalnak is.Mit jelent,Istenem,keresztenynek lenni?

  2. Evelyn szerint:

    Koszonom szepen e kedves sorokat sikerult konnye varazsolni erzeseimet.

  3. Kulcsár Gabriella szerint:

    Szivből jövő, szivhez szóló kérések! Adja a Jóisten, hogy az “angyalka” elhozza mindazt, amit Csaba kér, hisz nem kér lehetetlent! Áldott ünneplést kivánok, kedves Csaba!

Vélemény, hozzászólás?

