Elraboltak a földön kívüliek…

CharlieCsaba1

Azon az estén tejfehér köd borította az őszbe boruló várost. Itt-ott pislákolt csak sárgán néhány utcai lámpa, a fény kínlódva akart áttörni az egyenletes homályon.
Hosszú nap után hazafele tartottam, utam egy temető és egy rét mellett vitt el. A csend egyre sűrűbben borult rám, néha lassan haladó gépkocsik tartottak a semmibe, nagyon távol egy bagoly huhogása zavarta meg a rozsdás természetet.
Olyan este volt, amikor az ember nem számít semmi jóra, egyetlen vágya, hogy hazaérjen, megvacsorázzon, és ágyba bújjon.
Magamban még a nap eseményeit boncolgattam, amikor halk zümmögést hallottam a fejem felett. Ezzel egy időben kialudtak az utca fényei, de a magasból mintha ezer reflektor világította volna meg hirtelen a tájat. Szinte izzani kezdett a levegő, a néhány házikó az út mellett majdhogynem áttetszővé vált. Felnéztem. Nagyjából száz méterre a fejem felett – ennyire saccoltam akkor a távolságot – egy kék-sárga-zöld színekben tarkálló tárgy lebegett. Lebénultam – nem az ijedségtől, hanem attól, hogy egy vékony fénycsóva egyenesen rám irányult, és mintha bilincseket vert volna rám. Csak néztem a magasban lebegő tárgyat, ahogyan az alsó részéről egy létra-féleség kezdett leereszkedni…és pont mellettem ért földet.
Pár perc múlva megjelentek a kicsi, szürke emberek, hatalmas ovális szemekkel, ezüstszínű szkafanderekben. Pont, mint a filmekben. A rossz filmekben. Ám ennek fele sem volt tréfa. Ketten megfogtak, másfél méteres magasságukhoz, harminc kilós súlyukhoz képest könnyedén felemeltek, és felvittek az űrhajójukba.
Arra emlékszem csak, hogy többen is megvizsgáltak, embriót ültettek belém, aztán úgy éreztem, nőni kezd a hasam, de a szülést már nem érzékeltem. Mindezek után a sebességet érzékeltem, amellyel a csillagok közötti száguldás zajlott. Az újszülöttet, kinek én adtam életet, levitték azon a létrán, amin engem felhoztak, engem pedig bevittek a Központba. Telepatikus módszerekkel faggattak, nehezen értették meg, hogy semmi közöm a teremtéshez, és hogy a Földön két nem létezik, tehát kissé tévedtek, mikor engem neveztek ki anyának. Valami nevetésfélét is hallani véltem, mikor kapizsgálni kezdték, mekkorát tévedtek, úgy láttam, erre még ittak is valami piros folyadékból, és még inkább rózsás kedvük támadt. Aztán hazahoztak, letettek az út mellé, de előbb emlékeim nagy részét kitörölték.
———–
Mondják az orvosok, kezdek jobban lenni. Ma már csak ágyszomszédomnak, Napóleon Bonaparténak beszélek élményeimről. Ő megértően bólogat, és minduntalan arról biztosít, hogy még belőlem is lehet császár. Persze, ez sem megy könnyen. A doki mindig résen van…

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) Elraboltak a földön kívüliek… bejegyzéshez

  1. Boglarka Kicsi szerint:

    1.Legelso gondolat:ha foldonkivuli lennek,en is elraboltam volna,gondolkodas nelkul.Nem kell idegeskedni,ki tudja,valamit csak lattak azok is.2.Egyuttal,komolyra forditva a szot,most ert ide a konyv,amit megrendeltem,kb egy hete,Ahol feny,ott arnyek is,akkor meg ugy volt,hogy hetvegen kell edesapam utazzon Magyarorszagra,a novere temetesere,idokozben,megvaltozott a helyzet,az en 93 eves nagymamam eszmeletlen,negy napja,attol tartok,most mar arnyek kovetkezik…Mit mondjak,en biztosan nem leszek 93 eves,mindenesetre,a gondolatok nem veletlenul vannak,es egyaltalan semmi nem tortenik,csak ugy,veletlenul.nem vagyok foldonkivuli,egyelore meg csak itt tartok……..

  2. Boglarka Kicsi szerint:

    Az a helyzet,a mult heten csakugyan eltemettuk Mamat,nem viccelt…errol meg tudnek irni,most olvastam el a konyvet,talaltam benne ismeros neveket,Dr Darko Zsigmond(engem is mutott,igaz,vakbelmutet,masodikos koromban)Fulop Klara,szineszno,egyben keresztanyam is volt(Dr Biro Istvan felesege volt akkor,akivel edesanyam 30 evet dolgozott)Hat a temetes,az megtette a hatast,mindenkinel,azzal vigasztalt az unitarius lelkesz,szolgalat,mama is Udvarhelyen kezdte 16 eves koraban,de nem is olyan rossz dolog,sot,az ember megtanul sokmindent,amit kesobb atadhat masoknak,mint Valaki,tanuljuk meg ugy szamlalni napjainkat,hogy bolcs szivhez jussunk.A lanyneve Tamasi volt,lehet,csak ugy,veletlenul…

  3. babacskap szerint:

    Isten nyugosztalja a Mamat…

Vélemény, hozzászólás?

