Ganéj ország

Áldozatok árán, kemény és kitartó munkával sikerült lesüllyedni odáig, hogy a csőcseléknek nagyobb és jelentősebb esemény egy cigány gengszter temetése, mint bármelyik jeles művész vagy tudós halála. A csupaszra butított népség tátott szájjal bámulja, ahogyan a nagyszerű bűnöző temetési menete elvonul, hatalmas élvezettel hallgatja a purdék és pirandák jajveszékelését, titokban tán még egy könnycseppet is kitöröl a szeme sarkából. No nem a bánattól érzékenyül el, hanem attól, hogy lám, ezt is megérte. Mekkora hős volt – suttogják az eszetlen bámészkodók – még a zsarunak is lemetszette a karját! Mert mi az, hogy meghalt egy több száz szerepet eljátszó talpig becsületes színész, aki örömöt adott az embereknek, tehetségét a köz szolgálatába állította? Hiszen itt van élvezetes előadásnak ennek a tetűnek az utolsó útja, a féregnek, aki éltében két gyufaszálat nem tett keresztbe, aki mocskos ingyenélő volt a társadalom – és implicite az őt siratók – nyakán.
Villognak a vakuk, a tévéstábok egymást ütik el, hogy egyenesbe közvetítsék a bandita temetését. Az újságok címlapon számolnak be róla, megemlékeznek életéről, tetteiről, nagy szívéről, vastag pénztárcájáról. A csürhe népség meg elaléltan falja a képeket, beszámolókat. Gondolkodni annyit sem tudnak, mint egy egysejtű. Minél bunkóbb, és trógerebb valaki, annál nagyobb az esélye, hogy felnézzenek rá az emberszabásúak. Ganéj országban Istentől is addig félnek, míg fordulnak egyet a templomban. De vetik a keresztet, mint más a magot.
A sötét átkosból az átkozott sötétségbe csöppentünk. Ami főleg a fejeket önti el.

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Boglarka Kicsi szerint:

    tortenetesen,most nem tudom,konkretan mirol is van szo,biztosan megint lemaradtam valami nagy esemenyrol.De a lenyeg az ertheto,majd mikor fogok jobb alternativat talalni,tobbet nem irok egy szot sem.Az ember “embertelenul”kinlodik,hogy valami ertelmet,logikat talaljon a tortenesekben.Sokaig hallgattam,(az lehet,kicsit tul sokaig)es mikor elvittek orvoshoz,sem akartam megszolalni.Nem,es nem.Aztan ilyeneket mondott,hogy”nem szeret engem?vagy csuf vagyok?es hogy mikor vegezte a szakositast,egyszer megkerdezte a tobbiektol,legyenek szivesek,allapitsak meg rola,hogy O-e a hulye,vagy csak a sok tanulastol ugy tunik neki?”Na,azt hiszem,erre aztan”bekattantam,es igy kezdtunk el kommunikalni,Nem volt “gyogyszerparti”kicsit kesobb kerultem hozza,elobb kellett volna.De,mindvegig kiallt mellettem,szakmaban,kollegakkal is.Az az igazsag,oriasi(tul nagy )ambiciot hordozok magamban,es hat neha a “kuszob meguti a seggit”ezt is o mondta.Ez igy van.Az a baj,most mar semmi koze a tortenesekhez,megint,ehhez,maradtam a nagy keresessel.mondom,ha megtalaltam,egy szot sem fogok irni.

Vélemény, hozzászólás?

