Égi ajándék

A tömbházunk körül ólálkodó ebet minden délután — ha van mivel — örömmel etetem. Szegénykém nem tehet róla, hogy kóbor kutyának született.

A napokban (fizetés után persze) rántottcsirkét ebédeltünk. Sietek is enni adni Mogyorónak. Nézem a kutyát evés közben, néha rám pillant, látom szemében a hála jelét. Boldogság tölt el… amikor az egyik emeletről fejemre esik egy WC ülőkéje. Tudni kell, hogy sokáig hittem az UFO-jelenségben. Vártam is, hátha az égből bizonyítékok hullanak. No, de WC ülőke? Fedelestől?

Azért szerencsés embernek tartom magam. Mert mi lett volna, ha felső szomszédaink az egész budit kihajítják?
(2000)

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Boglarka Kicsi szerint:

    Mindig megkerdezi a szgep,mi jar a fejemben.Peldaul,az,probalom osszegezni az elmult esztendoben tortenteket,szep sorban,logikusan.Persze,hogy mikor alkalmaztak,mindenki tudta,hogy kronikus beteg vagyok.Ugy vegeztem el a 3 eves posztlicit,kezeles alatt voltam.Az embernek vannak jobb es rosszabb napjai,de,mint kiderult,menetkozben,nem csak nekem,sot.Masok is hianyoztak honapokig,betegseg miatt.Nem kronikus,de mutet,stb,stb.Idokozben,az en allapotom javult,ezt igy is mondta az orvos:prognozis jo,betegseg kimenetele jo.Ki is hagytam gyogyszereket,persze,ahogy az orvos mondta,nem sajat fejemtol.Namostmar,itt jon a hiba,hogy mikor leepites volt,eppen legjobban voltam,egy napot sem voltam betegszabadsagon,csakhogy megvolt a kronikus diagnozis,hat igy “segitettek”betegnyugdijba menni.Ha en ezt most betaplalnam egy szamitogepbe(ahogy illik)rogton kiirna,ERROR,hiba van a rendszerben.Ilyent nem szabad csinalni.Egeszsegugyben,beteg emberekkel dolgozunk.Akarhogy csavarom,ellentmondas,tudvan,hogy ez a diagnozis kulonosen veszelyezteti a betegseget,ha romlanak a kulso korulmenyek.Ezt a szakorvos is mondta”nem ajanlja,mert rosszabodik az allapotom,es kulonben is ez munkaugyi orvos hataskorebe tartozik”Nagyjabol annyira mukodik ez az eges,mint az egeszsegugyi kartyarendszer.Hibas.Sajnos.

Vélemény, hozzászólás?

