A csőcselék ünnepe

Tátom a számat földig érő állal, és csak nézek ki a fejemből.
Életem egyik felét leéltem egy őrült csizmadia diktatúrájában, a másik felét egy idiotizmusából kigyógyulni képtelen csőcselék körében. Bár a reményt, hogy normális dolgok történjenek, régen feladtam, és már-már azt hittem, semmin sem lepődöm meg, néha mégsem térek magamhoz.
A kreténség színtelen, szagtalan, és nem fáj. Ettől aztán észre sem veszitek, hogy gyógyíthatatlan betegek vagytok, még akkor sem, amikor környezeteteket is elássátok mérhetetlen hülyeségetekkel, arroganciátokkal, üres fejetekkel, a gondolkodás teljes hiányával. Mert az a legnehezebb: gondolkodni, összeadni egyet a kettővel, előrelátni bizonyos dolgokat, kikerülni a csapdákat. De az önsanyargatók országában, ebben a több ezer éves hülyeség-kontinuitásban elmozdíthatatlan hagyománnyá és büszkeséggé vált idiótának lenni. Virtus lett a csalás, hazudozás, lopás.
Ti nem is érdemeltek normális életet, nektek csak az idegenek hatalma, egy véres kezű diktátor való. Csókoljátok az ereklyék seggét, csúszómászókként járultok a papok elé, erkölcsről beszéltek miközben annyit loptok, amennyit csak tudtok. Lehet akárhány pénzért vett diplomátok, mehettek bármennyit a templomban, középkori barmok maradtatok. A rendes embereket megvetitek, a bűnözőket az egekbe emelitek. Ezek vagytok ti, a „smekerek”.
Mérhetetlen jóságában Isten megbocsát az idiótáknak, mert nem tudják, mit cselekszenek. Csak a többieket hagyjátok a szarban hülyegyerekek, akiknek álmaik, elveik, vágyaik vannak. Akik kénytelenek elmenekülni innen, hogy ne legyenek cinkosai állati ösztöneitekből született nyomorúságotoknak. Kicsinyes életetek szóra sem lenne érdemes, ha nem szennyeznétek vele környezetünket. Élvezitek, hogy a hatalom becsap és a fejetekre szarik, röhögve fürödtök a semmiben, egyetlen örömötök az, ha a szomszéd is megdöglik. Nincs múltatok, a jelenetek egy nagy hazugság, a jövőtök kétségesebb, minthogy a szamár kitalál a ködből.
Jönnek az ünnepek, zabáltok és isztok, míg bele nem pusztultok.
Ezt tudjátok. A többi reménytelen…

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) A csőcselék ünnepe bejegyzéshez

  1. bogi2016 szerint:

    Masodikszor probalkozom,egy csomo mindent irtam,es nem jol sikerult.Most kiserletezek,probaltam egy sajat oldalt inditani,ha mar ilyen modern szamitogepes vilag van,igaz az en gepem regi,lenyegtelen.Tehat,masodszor irom(hogy mindenki megertse)viccelunk,vagy nem,az az igazsag,csakugyan rossz idoben ,helyen szulettunk,en hiaba akarok mas lenni,igenis,a genjeim szerint kicsit tul okos es tul erzekeny vagyok,ez a ketto egyutt nagyon kedvezotlen,ettol fuggetlenul,jo nyugodtan dolgozhattam volna,ha nem lenne ebben a helyzetben az egeszsegugy,amiben van.Azt is latom,mert nem szoktam beszelni,”Bogi sokat nem mond”,ha elmondtam,leirtam sokmindent,annak az az oka,hogy szinten tul okos es tul erzekeny emberrel tarsalgok.Allitolag,nem tudok kommunikalni,ez egy nagy hulyeseg,ezt talaltak ki,mikor kezdtek a leepitest a korhaznal.De,ez mind az “enyem”es csupan azert probalok “lelepni”egy masik oldalra,hogy ne zavarjam folyton a hozzaszolasaimmal.(pedig,valojaban szeretnem),mindenesetre,ha en nem is,de On nagyszeruen kommunikal,barkivel,sot,konnyen,.mit hoztam vajon most megint ossze?na,lassuk

  2. bogi2016 szerint:

    csak nincs valami baj?ugy ertem,nem-e okoztam en valami bajt.Kozben foldrenges is volt,kicsit zavaros napok vannak.Remelem,sikerul egyensulyozni amig jon az ujesztendo

Vélemény, hozzászólás?

